luni

Despre vreme - partea 1

Săptămâna această o să ne ocupă mai mult cu învățarea vremi.
Prima zi am pregătit păhărele care o să ne ajută să urmărim vremea în acestă săptămână.
Din hârtie cauciucată am decupat prealabil diferite fenomene meteorologice.
Pentru realizarea acestor păhărele aveți nevoie de:
- 5 pahare mici / borcane (pe timpul ierni de 6) 
- noi am folosit pireticele decorative, dar se pot boabe de fasole, mărgele mari și tot ce mai găsiți prin casă 
- 1 - 1 buc. hârtie cauciucată: albă, albastră, galbenă
- foarfecă
- creion   
- noi am folosit bandă dublă adezivă dar se poate folosi și lipici.

Aron le-a lipit pe borcănel. Cu această ocazie am și vorbit despre fiecare fenomen meteorologic în parte.








Săptămâna aceasta o să urmărim cu ajutorul acestor pahare vremea. O să așezăm o piatră în fiecare zi în borcănelul corespunzător vremii. Din fiecare borcănel o să numărăm la sfârșitul săptămâni pietricicele. Astfel aflând fenomenul meteorologic dominant acestui săptămâni.
Îmi plac cum au ieșit paharele noastre. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...