duminică

Activități de toamnă - Mărul

La sfârșitul luni septembrie, a avut prima activitate de toamnă din acest an, Am început prin prezentarea fructelor de toană și am vorbit mai în detaliat despre măr.
În prima fază am făcut cunoștință cu diferite tipuri de mere, pe care le-am degustat și am categorizat: dulce sau acru.
Am studiat părțile mărului și am observat dacă îl tăiem vertical atunci interiorul mărului este în formă de inimioară

Iar dacă tăiem mărul în orizontală, interiorul mărului este în formă de steluță.  






Am tăiat mărul în bucăți mici, după care, cu ajutorul scobitoarelor am construit diferite lucruri din ele. 
An printat niște planșe, am construit drumuri din plastilină pe care viermișorul poate să ajungă la măr.







Am decorat un copac cu mere, tot din pastilină.


Am pregătit o tablă de joc din fetru.
Am realizat trei copaci de fructe: pară, măr și prune.
Fiecare fruct este prins cu o altă metodă: mărul trebuie prins cu nasture, para trebuie prinsă cu ajutorul capselor iar prunele trebuie agățat.

Fiecărui copac aparține un coșuleț în care strângem fructele culese. Scara este făcut din bețișoare de frigărui și scobitoare. Sunt lipite cu pistolul de silicon și am acoperit cu sfoară ca să nu se vadă siliconul.

Din plastilină făcută acasă, am modelat niște mere de diferite dimensiuni.






Am printat un copac cu măr, l-am laminat pentru rezistență, am așezat pe o bucată de poliester și am înfipt niște bețișoare de golf.

Cu ajutorul unei clame am cules mărul de pe copac. 
Cum vremea nu a fost frumoasă afară, am făcut niște activități sportive cu ajutorul mărului  înăuntru. 
Fotografiile nu sunt prea reușite, îmi cer scuze pentru acest lucru. 


A trebuit să aleargă printre mere așezate pe podea. 

Trebuie sărit de la un coș la celălalt cu mărul între genunchi.
Acest lucru încă nu i-a mers așa cum a trebuit, dar nu sa dat bătut până când nu a reușit :)
Într-un castron cu apă am așezat mere, pe care a trebuit să le prinde.  
Aron 3 ani și 3 luni





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...