duminică

Calendarul nostru de advent

Am reușit să termin calendarul nostru de Advent din acest an.
Calendarul de Advent de anul trecut a fost realizat din rolă de hârtie igienică, anul acesta am decupat dintr-un carton gros doi pomi de crăciun, le-am vopsit în verde și le-am îmbinat. Cele 24 de păhărele roși sunt prinse cu dublu adeziv și am lipit o steluță (realizat tot din carton) în vârful bradului.

Calendarul de Advent este o formă de a număra zilele din 1 decembrie până pe 24 decembrie. Acest calendar ii ajută pe copii sa vadă cât zile au mai rămas până la Crăciun

Pentru băiatul meu de 3 ani jumate, am încercat sa adun câte o activitate pentru fiecare zi. Dulciuri nu o să pun, deoarece o să primească foarte multe în această perioadă.

Activitățile noastre (ordinea se mai poate schimba):

1. Decorăm cu zăpadă artificială geamurile.

2. Desenăm pentru Mos Nicolae

3. Citim o carte cu tematica de iarnă

4. Desenam pentru Mos Crăciun.

5. Șnuruim o cizmuliță,

6. Realizăm fulgi de nea din bețișoare de urechi. Această idee am văzut-o la o mămică foarte creativă. Modele sunt printate de aici.

7. Desenăm o planșă de Crăciun cu nisip colorat. Aici găsești descrierea cum poți pregăti și acasă nisipul colorat.

8. Citim o carte cu tematica de Crăciun.

9. Jucăm un joc de memorie cu tematica de Crăciun.

10. Realizăm un pom de Crăciun din dopuri de plută.

11. O să printez câteva planșe de colorat cu tematica de Crăciun

12. Realizăm o decorațiune pentru brad din paste.

13. Citim o carte cu tematica de Crăciun.

14. Realizăm un brad din niște cercuri de carton verzi. Ideea inițială de aici.

15. Realizăm o decorațiune pentru brad din mărgele de călcat .

16. Realizăm un ren din cofrag de ouă

17. O să printez câteva planșe cu diferite labirinturi cu tematica de Crăciun.

18. Pregătim diferite magneți cu tematica de Crăciun.

19. Pregătim si decoram torta dulce

20. Citim o carte cu tematica de Crăciun.

21. Pregătim un glob de zăpadă

22. Jocul împerecherea umbrelor

23. Realizăm un brad din crenguțe

24. Citim o carte cu tematica de Crăciun.

Pentru fetita mea de 1 an, am pregătit 24 de figurine din fetru, pe care trebuie să le așeze pe un pom de Crăciun realizat tot din fetru.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...