duminică

Omida mâncăcioasă de Eric Carle

Este o carte foarte îndrăgita de către A. Tot odată este o carte foarte educativa. Face cunoștință cu anumite fructe și mâncăruri, ajută la învățarea numerelor de la 1 până la 5, zile săptămâni și nu în ultimul rând ciclul de viața a fluturelui.
Pe baza acestei cărți am făcut și câte activități care i-a plăcut foarte mult.
Prima oară am citi cartea de mai multe ori, după care am realizat din cofraj de oua o omidă și o fluture dintr-un CD, care ia fost foarte dragă lui.
              
Omidei a dat repede să mănânce
 









Într-o alta zi am jucat jocul de memori, încă pe nivelul lui astfel găsind perechea și aliniind unul sub altul.

Cu ajutorul pietricicelor am expus conturul numerele. Cu acestă ocazie am recapitulat și numerele

Am potrivit numerele


Ne-am jucat cu puzzleul cumpărat de aici. Este un puzzle din mai multe staturi, astfel ajută și la învață noțiunea mare și mic.

Ne-am jucat cu șnuruirea mărului, cumpărat de aici.
Am expus din piese de mozaic un fluturaș, cumpărat de aici.












Am decupat dintr-un carton verde o frunză pe care le-am perforat pe alocuri și pe care trebuia să le introducă în găuri.

Am repetat ciclul de viata a fluturelui.

A dat de mâncare omiduței. :)
               





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...