duminică

Lumea cifrelor

A. mai nou este fascinat de cifre. Încet încet am introdus în lumea cifrelor. De atunci număram orice apucam.
Prima oara am jucat cu acest minunat puzzle cu numere, cumpărat de aici
Am ascuns cifrele printre paste colorate (pastele sun vopsite cu colorant alimentar) A. trebuia să le caută și să le introducă la locul lor pe tabla.


Pe urmă am pus pe un polistiren o hârtie A4 pe care a fost scris un număr. Cu ajutorul acelor am făcut conturul numărului aflat pe hârtie. Acest joc ia plăcut foarte mult și tot odată este un bun exercițiu pentru exersarea motricități fine.

Într-o alta activitate i-am desenat  pe o coala alba cifre după care le-am pictat cu lipici după care am turnat sare peste ele. A ales o culoare după care, iar cu ajutorul unei pipeta le-a colorat 

A așezat pireticele pe conturul cifrelor. 


Am ascuns printre sare cifre pe care trebuia să le caută cu ajutorul pensulei. 
                                                          

Am repetat acest joc și pe cutia cu lumina. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...